1
As salam semua...

Salam breastfeeding!! Dah separuh Ramadhan kita tempuhi. Bagaimana ramadhan anda??? Hari nih momma Dzakirah tak dapat bersiaran sebab lately nih Dzakirah susah nak tido malam sampai pagi... Sekarang Dzakirah akan tido kul 9pm and PASTI akan bangun kul 1-2 pagi sampai ler momma bersahur baru tido semula... cuma semalam hanya tido dlm kul 10-11pm jer then bangun semula sampai ler kul 6.30am tadi. Cian momma... penat dan mengantuk!! Gamba EBM smalam pun tak sempat nak amik. Dzakirah gantikan dengan gambar bam bam Dzakirah ek...


Smalam  momma half day sebab bawak kakak Damia gie jumpa doktor. Badan akak Damia gatal-gatal la... So momma hanya pump 1x di opis dapat 13oz... uihhh alhamdulillah. Thank you Allah. Selebihnya momma direct feeding untuk Dzakirah... Best sangat!!! lol...

p/s : Esok kami akan berjalan jauh untuk bersahur, berpuasa dan berbuka di kampung Muar. Doakan kami selamat pergi dan pulang yer. Salam Nuzul Quran!! Salam kemerdekaan 53!!

Post a Comment

CikPuanMiera said... August 26, 2010 at 9:59 AM

berjalan je momma ni...
hehehe..

tp apepon pump ttp pump kan :D

 
Top