2
Basic H²™ Organic Super Cleaning Concentrate bukan sabun biasa.... sebab ianya organic,  tidak bertosik, membersih secara Semulajadi dan selamat. Ia sangat pekat. Digunakan bagi menangani seribu macam jenis kotoran rumah yang boleh digunakan pada bila-bila masa. Sebagai contohnya...
Anak Demam or selsema/ekzema
  • letakkan beberapa titik dalam mangkuk, basahkan tuala dengan air basic H tadi dan dap kan pada kepala dan tengkuk anak. Sangat cepat menyerap panas badan.
  • kerapkan mandikan anak  agar badan tidak mudah kering akibat kehilangan air.

 "Baru-baru nih Dzakirah selsema... paginya kami mandikan dengan basic H... Alhamdulillah malam selsema dah tak mengalir lagi.. Sekarang setiap hujung minggu pasti anak-anak akan mandi buih Basic-H" - mommaMia
Ibu-ibu yang kulit sensitif
"Nampak perbezaan dia. kalo tak sehari tue entah berapa kali la….jenuh nak mengaru jer.Sekarang pas pakai tue dah kurang dah sikit nak mengaru. gatal pun dah x kuat cam selalu la. kalo tak, rasa gatal sikt jer mesti nk garu. sekarang rasa gatal gak tapi boleh control lagi. Hopefully lepas nie ‘kegatalanku’ akan hilang.heheheh" - Liza guna Basic H & Vit E
Selepas 2 minggu - "alhamdulillah tempat yg gatal 100% dak ok. x de nak garu dah. kulit pun dah licin. x mengelupas cam dulu."
Kelambu lama baby
"liza try kat kelambu baby. dah lama kat luar warna putih dah bertukar ke warna coklat.wpun every 2week liza rendam guna Clorox.liza ader ambik gambar. maklumla dah Berjaya kat sayur. so tangkapla gambar before n after kelambu pula. Berbaloi-baloi... 
Di Dapur
  • gunakan untuk mencuci sayur, buah-buahan yang kuat dengan semburan  seperti anggur, longan, mata kucing termasuklah buah-buah import macam epal. 
Liza - "try kat sayur memang terkejut la..drp sayur sawi tue layu terus kemabang semangkuk. husband tengok pun x cayer… " 
Boleh juga refer kesan demo kepada sayur Mommylyna disini
  • juga gunakan untuk mencuci cermin sebab boleh nampak lebih berkilat dan boleh gunakan untuk mencuci lantai yang berminyak. 
  • Paling best letak dalam botol spray beberapa titik dan semburkan dalam bekas sampah yang mengandungi barang basah masakan supaya lalat tak menghurung. 
  • juga spray pada meja makan supaya tiada bau makanan yang tinggal yang boleh sebabkan lalat hinggap. 
Di bilik mandi
  • untuk merendam baju anak2 yang kotor sebab makan coklat atau kotoran sebab pergi bermain. Caranya titikkan beberapa titik dalam baldi jika 
  • Buat mandi anak2 jika kena gatal2 di badan.
Baby kulit melecur
Lia adalah seorang ibu yang menyusukan anaknya....namun satu hari satu kemalangan telah berlaku di mana anaknya telah tertarik satu cawan yang mengandungi air panas. Apa lagi melecurlah bahagian depan dada anaknya akibat tersimbah air panas tadi. Waktu ini anak Lia baru berumur 1 tahun 2 bulan....selepas kejadian malang tidak berbau itu, anaknya kelihatan sangat murung.
Tanpa berlengah, Lia memandikan anaknya dengan air yang dicampurkan dengan beberapa titik Basic H. Subhanallah, keesokkan harinya, kesan melecur menjadi kering dan anaknya kembali aktif seperti sebelum kemalangan berlaku. Details boleh baca kat bolg kak N.

Berminat? 
Call.SMS :: 019-2682709
Email: azlin.mohdatan@gmail.com

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.  

** Testimoni ini adalah pengalaman sendiri dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut. 

Post a Comment

Liza said... February 25, 2011 at 12:04 PM

Amazing. Muka testimoni, Liza tu mcm muka kwn Sekolah I la.. Fazliani..

 
Top