Skip to main content

Kelebihan berforum FB Untuk Customer Shaklee mommaMia

Sudah lihat Promosi Shaklee MAY 2011! Dan, jangan lepaskan peluang memenangi Pam Payudara MODU dan AVENT secara PERCUMA sepanjang May ini!!!

Alhamdulillah kami kini sudah maju setapak lagi, dengan menyediakan laman sosial (FaceBook Discussion Forum) khas untuk kumpulan Shaklee kami (Euphoria GBS) berinteraksi dengan semua customer Shaklee kami. Sebarang kemusykilan boleh dikemukakan di sini.

Laman ini bukan sekadar membincangkan topik penyusuan, malah perkongsian informasi mengenai supplements secara umum, cara pengambilan supplements yang betul, malah terdapat juga perkongsian petua dan cara hidup sihat. Walaubagaimanapun, sebarang konsultasi lebih kepada interaksi di antara "customer dan pengedar" sahaja.


Sekiranya anda adalah customer mommaMia yang belum dijemput anda ke laman sosial ini, sila "add" saya terlebih dahulu di dalam senarai FB friends anda (http://www.facebook.com/azlin.atan) di FaceBook supaya mudah bagi saya memasukkan nama anda dalam laman sosial ini.

Mengapa?
Kerana ianya adalah tertutup dan saya perlu menjemput anda secara EKSKLUSIF untuk menyertainya!

Berikut ialah feedback dari salah seorang forumer, Puan Nurul...

Jadi, jom hubungi saya hari ini, email/ PM di FaceBook, supaya saya sentiasa dapat menghargai anda sebagai customer saya! :)

Gizillion thanks... (^_-)

Comments

Unknown said…
saya pon suka respon and feedback from FB GBS tu, tp malangnya kt opis ni tak leh nak access FB dah.. keep it up GBS!
Bionic women said…
momma...banyak menda nak tanya nih..
kalau nak makan lecithin tu tapi kita memang rancang to conceive boleh amik ker?? then kalau positif preggy leh trus makan ker kena stop???
alinalan said…
@ lydzar - thanks lydzar.. keep sharing kat GBS yer
alinalan said…
@ Eily - Sila tanya..sila2... nak mkn lecithin sambil plan conceive boleh yang... kalo +ve preggy boleh continue mkn tp kurangkan dos dia... apa2 do email/sms alin yer...