Skip to main content

Buang toksid dalam badan dengan vitamin

Mungkin anda tak sedar, ubat-ubatan berunsur dadah yang diambil secara berterusan boleh meninggalkan kesan negatif kerana mungkin mengandungi toksid. Selain itu, badan kita turut terdedah kepada radikal-radikal bebas yang boleh merosakkan sel-sel badan perlahan-lahan. Pengambilan supplemen yang baik mampu membantu mengatasi masalah ini.  Jadi, ikhtiar perlu dilakukan supaya badan boleh membuang toksid ini dan kita sentiasa sihat dan terpelihara.


Untuk tujuan ini, kami mencadangkan vitamin asas yang terdiri dari Vitamin B Complex, Vitalea dan Vitamin C. Kalau add Alfalfa lagi bagus kerana Alfalfa amat membantu melancarkan proses perkumuhan. Ok, apa yang vitamin-vitamin ini boleh lakukan:

  • Vitalea : mengandungi 28 vitamin dan mineral yang bertindak memperbaiki selera makan dan sistem pencernaan
  • Vitamin C: Menstabilkan bahan kimia dalam badan, membantu pemulihan sel-sel badan, membina kolegen
  • B Complex: Membantu kelancaran urat saraf

Selepas mengambil vitamin-vitamin ini secara teratur, anda akan mendapati perubahan warna urin dari hari ke hari, insyaAllah. Ini adalah kerana toksid telah disingkirkan dari badan melalui urin. 


Bagi yang belum pernah mengamalkan vitamin atau mempunyai penyakit, badan perlu bekerja keras untuk menyingkirkan toksid. Jadi, kemungkinan healing crisis akan berlaku. Banyakkan minum air supaya proses pemulihan berlaku dengan lancar. Tempoh crisis ini berlaku bergantung pada individu dan anda diharap bersabar dan teruskan pengambilan vitamin.

Jom kita tengok apa kata Puan Myza, pelanggan cikPau yang dikongsikan bersama en. suami.


Lagi testimoni pelanggan laila pula
“terima kasih kepada shaklee... saya bkerja sbgai nurse yg memrlukan sya bkerja shift stiap hari+tanpa tido yg cukup+menjaga anak2+stress di tmpt keje dan dirumah mbuatkn sya makin tertekan...tambahan keje di waktu mlm yg mudah letih mbuatkn sya sering tertido pd waktu keje...sya juga ada mbuat bisness kecil2 yg mmerlukan sya lebih masa+komited shingga kan sya sering merasa letih...
alhamdulillah...
baru seminggu sya try vitamin ni mmg nampak sya lebih bsemangat skit keje harian sya mengurukan anak2+saya dpt tido yg cukup dan berkualiti di waktu mlm+stress yg saya sering alami agak berkurangan...alhamdulillah,sakit kepala sya alami dulu pn makin berkurangan...malah jika sya penat pd waktu siang...dan jika sya menyambungkan kerja pd waktu mlm pn sya tidak akan merase letih+lesu..kerja shift spanjang hari juga dpt sya lakukan...”..Pn. Elly, mom of 2.K.L
Alhamdulillah..supplemen ni ikhtiar kita sahaja dalam menjaga kesihatan kurniaan Allah dan juga ikhtiar kita menghadapi stress ujian Allah... 


Berminat? 
Call.SMS :: 019-2682709
Email: azlin.mohdatan@gmail.com

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.  

** Testimoni ini adalah pengalaman sendiri dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut. 

Comments

edane said…
kami makan b complex t5yu