5
Maksudnya : “Ya Allah ya Tuhan kami, sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada keluh kesah dan dukacita, aku berlindung kepada-Mu dari lemah kemahuan dan malas, aku berlindung kepada-Mu daripada sifat penakut dan kedekut, aku berlindung kepada-Mu daripada tekanan hutang dan kezaliman manusia.

Doa ni bukan sahaja boleh untuk elak daripada perasaan malas, rasa keluh kesah, dukacita, sifat kedekut dan penakut dan elak alami daripada tekanan hutang pun boleh... Elok diamalkan setiap pagi & petang!!! Selamat beramal!!!

Thanks kak N for sharing..

Post a Comment

zaidah said... June 14, 2011 at 3:14 PM

terima kasih alin...semenjak dua menjak nie zai semakin malas nak memerah susu...agaknyer sebab adam dah 2 tahun tu yang sambil lewa aje...nak amalkan...

mamaleen said... June 14, 2011 at 3:58 PM

nak copy paste.. tq

Momma Mia said... June 14, 2011 at 4:27 PM

@ Zaidah - bestna dah reach target 2 tahun.. Alin masih jauh lagi. baru 1 thn 2 bln... a Allah permudahkan lah perjalanan penyusuan anak ku dzakirah hingga 2 tahun macam Zaidah nih - amin

Momma Mia said... June 14, 2011 at 4:27 PM

@ mamaleen - sila2.. jadikan amalan semoga perjalanan penyusuan kita lebih dipermudahkan. insyaAllah.

lydzar said... June 14, 2011 at 5:27 PM

skg ni mmg tgh rajin lg mengepam, tp kadang2 agak kecewa bila hasilnya biasa2 saje. kena doa lebih byk lah maknanya kan :)

 
Top