2

Di sini saya mencadangkan suplemen Shaklee yang bersesuaian untuk anda.

Untuk ibu yang menyusukan anak
  1. Vitalea
  2. B Complex
  3. Vitamin C
  4. Alfalfa
  5. ESP
  6. Performance Drinks
Untuk ibu yang sedang hamil
  1. Vitalea
  2. B Complex
  3. Vitamin C
  4. ESP/ Mealshake
  5. Ostematrix
  6. Performance Drinks
Untuk ibu yang sedang hamil dan menyusukan
  1. Vitalea
  2. B Complex
  3. Vitamin C
  4. ESP/ Mealshake
  5. Ostematrix
  6. Performance Drinks
Untuk membuat budget bagi mendapatkan cadangan suplemen di atas, anda bolehlah merujuk kepada senarai harga yang saya telah sediakan dalam PRICE LIST. Jika anda mahu mendapatkan harga istimewa ya, sila emailkan kepada saya di azlin.mohdatan@gmail.com. Saya akan berikan anda harga istimewa. (diskaun 15% daripada harga asal)

  • Saya menyediakan pek kecil kepada mereka yang mempunyai kekangan untuk membeli vitamin. 
  • Namun anda perlulah menghantar email kepada saya di azlin.mohdatan@gmail.com atau  boleh juga sms kepada saya di 019-2682709 untuk mendapatkannya. 
  • Walaubagaimanapun  semua tawaran dan pek kecil ini hanya boleh di dapati secara esklusif dari saya dan jaringan saya iaitu Euphoria GBS. Ia TIDAK di tawarkan/ di jual / di sediakan oleh mana-mana cawangan Shaklee di Malaysia.  Sebarang penolakan dari Shaklee (M) tidak menjadi tanggungjawab kami.
Harap Maklum

Post a Comment

Qaseh said... July 13, 2011 at 12:49 PM

wahh.awalnya gerak gempur...he hee...

ummu muhammad said... July 16, 2011 at 8:33 AM

wah banyaknye stok! persediaan bijak! ;)

 
Top