Skip to main content

Ruam di kepala dan muka baby?... Alhamdulillah hilang selepas 2hari sapu herbal cream ni..


Minggu ni memang berkisar kecantikan kulit. Bukan sahaja utk wanita 30an, 20an, remaja,kanak2... dan yang paling terbaru utk baby.. hehe.. Nak raya dah kan?? Minggu lepas dapat feedback di facebook dari salah seorang loyal customer mamacery... katanya anaknya ada ruam di kepala dan muka... dan selepas 2 hari menggunakannya seperti yg diadvice.. Alhamdulillah.. Thanks sis for sharing.
sis, ruam di kepala dan biji2 di muka anak sy da hilang. 2 hari je sapu da ok. Tenkiu sbb ia sgt berguna ~Rafizah
Anda berminat ingin mencuba Herbal Cream tersebut. Herbal Blend Multipurpose cream Shaklee : Krim yang menenangkan ini telah diuji secara klinikal. Ianya Dingin, bermentol dan tidak berminyak. Diperbuat daripada estrak herba semulajadi yang menenangkan termasuk sage, horse chestnut yarrow dan rosemary.
 

sekiranya anda ingin rahsia kulit yang cantik bersih berseri mulus, 
and no more jerawat, boleh lah emel alin juga... 
sbb pasti anda taknak kelihatan tua sebelum tiba masanya.. kan kan??

Berminat? 
Call.SMS :: 019-2682709
Email: azlin.mohdatan@gmail.com

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.  

** Testimoni ini adalah pengalaman sendiri dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut. 

Comments

Suzie Ahmad said…
utk baby yg baru 4 months ok ker? sb cream ni kan bermentol... baby saya muka dia penuh bintik2 kecik2 sampai bawah leher
alinalan said…
@ suzie - Boleh sis. Boleh baca testemoni ibu2 lain di sini http://alinalan.blogspot.com/2011/07/krim-ajaib-herbal-blend-multi-purpose.html

berminat sms alin yer