Skip to main content

Bagi yang belum cuba.. harus cuba.. Jadi sudah semestinya, Nutriferon HARUS ada di rumah kita..

Memandangkan sekarang musim demam... saya nak kongsi sedikit info tentang First Aid yang wajib ada & kena standby di rumah anda... Boleh letak kat rumah mahupun dalam handbag anda or bawa travel ke mana-mana... Bagi yang masih kerap demam, batuk mahupun selsema [berlarutan lebih 4 hari] dan pengambilan vitamin C tidak mujarab maka Nutriferon adalah jawapan terbaik terutama pengamal tegar vitamin Shaklee.

Bukan kena makan hari-hari yer tapi ingat ya.. sistem imuniti perlu dibina dari awal.. kira berbaloi2 standby Nutriferon ni.. bukanlah nak kene makan hari2... daripada mkn ponstant or painkiller or panadol.. ada baiknya telan Nutriferon ni..

Dan paling best bulan OCT ni ada Promo Fantes-the-best!!! If takde budget nak beli 1 kotak, memadai uols grab the budget pack, ada 10 PAKET... standby as First-Aid kat rumah... Ekslusif hanya dari saya plus tawaran-tawan lain bulan ni... Sila hubungi alin di azlin.mohdatan@gmail.com or SMS ke 019-2682709

Inilah rupa Nutriferon.. 
NutriFeron merupakan satu-satunya pemakanan tambahan di U.S. yang dicipta oleh penemu interferon yang boleh menambahkan penghasilan interferon di dalam badan secara semulajadi.
Para saintis dan komuniti perubatan telah mengenalpasti interferon sebagai sesuatu yang amat penting bagi fungsi imun yang sihat.Apa itu interferon? Basically ianya adalah sejenis hormon yg berfungsi sebagai perisai penting dlm sistem pertahanan badan terhadap virus2...
Okey.. cukup setakat disini malam ni.. saya nak pergi tidur... Sebelum tu mari baca apa kata Salwa dan Shikin.. antara 2 geng GBS...pengalaman mereka setelah berbulan mengamalkan Nutriferon.
Jom kita baca testemoni mereka yang sudah mencuba Nutriferon ni..
Shareeza : Last time saya travel gi Umrah, sy mmg bwk 1 pack Nutriferon (ada 10sachets) plus setin Performance Drink... alhamdulillah.. org lain balik umrah balik travel sakit2 demam2.. saya segar sihat boleh terus check in masuk kerja..
Nur Salwa Ishak pada mana yg blum try nutriferon harus try.. salwa amik dulu atas nasihat kak Hadhatina Mkb dulu bl salwa ngadu anak salwa asyik demam jek.. alhamdulillah lepas amalkan nutriferon seminggu sekali anak salwa jarang demam.. kalau demam pun hanya amik masa jap jek utk hilang panas bdn tue.. kalau rasa bdn anak mcm xsedap, salwa akan cepat² amik nutriferon then df dia.. itu cara salwa.. utk suami plak, dulu dia suka sgt amik panadol.. tp sejak kenal nutriferon salwa suh dia gantikan panadol tue ngan nurtiferon.. suami pun suka.. mmg nutriferon tue perisai di rumah kami.. hehehehe
Norashikin Sahadan Testimoni saya sendiri..anak masih lagi menyusu..sebulan lagi 2 years..mmg muajarab alhamdulillah...if dia mcm nak demam or flu..saya trus amik ntrfiferon straight 4 or 5 hari..sy sendiri akan rs lebih sihat..dan skegr if tmpt pengasuh anak saya hmpir 99% demam, flu, batuk...alhamdulilahhhh Ziqri relax je.mcm semalam baru lik dari pengkalan balak fmly day...ramai yg MC rini..anak demam, flu x benti..alhamdulillahhhhhh..ziqri steady...sy plak dok tengok2 dia flu ke..demam ke..tp hantar dia pg td ...dia dok relax je..xde flu..dahla berendam tepi pantai lama..dalam kolam lagi..mmg sangat2 bersyukur.. dengan meal shake setiap hari dlm botol..sume amalan tu menjadi perisai anak saya menjadi lebih steady kesihatan nya..dengan doa dan usaha..Allah beri nikmat ni.. jom berNutriferon!!! ooo.tak lupe juga saya akan makan vita c patah dua stp kali si kecik x sihat..saya juga buat begitu if saya or hubby demam!!!
Jom bernutriferon!!!

Berminat? 
Call.SMS :: 019-2682709
Email: azlin.mohdatan@gmail.com

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.  

** Testimoni ini adalah pengalaman sendiri dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut. 

Comments

alinalan said…
@YONG MURNI Hai yong. alin dah email ke ur yahoo. nnti check yer. kalo tak dpt nnti email alin kat azlin.mohdatan@gmail.com or sms ke 0192682709. tq