Skip to main content

Biar rupa tak lawa, body kurang slim tapi dalam mesti mau power!

Entri kali ini kelihatan 'berani mati' tapi apa yang saya ingin kongsikan bukanlah berniat untuk melucah ataupun membuka hal kain dalam orang tapi kalau perkara yang baik apa salahnya kita berkongsi dengan puan-puan semua kan hehe. Selain memfokuskan set-set untuk ibu menyusu dan hamil, Shaklee juga ada menyediakan produk untuk penjagaan dalaman bagi kaum wanita di luar sana. Agak sukar juga nak dapatkan testimoni yang agak 'berani mati' ini dan sebab itulah kita terjah pengalaman rakan Euphoria saya Pn. Azrina Mohd Tajul Ariffin yang hampir 2 tahun consume alfafa dan juga vitamin E ini. Ini petik dari status beliau di FB. Thanks Alom for sharing...

Biar rupa tak lawa, body kurang slim tapi dalam mesti mau power! by Azrina Mohd Tajul Ariffin on Sunday, July 10, 2011 at 9:52pm

Lupa nak bagi testimoni sendiri. Last Friday aku buat pap smear dan paling mengujakan nurse tu cakap jahitan aku cantik sgf (terima kasih kat nurse di Hospital Sg. Buloh memang lama dia jahit tang bawah tu dan dia cuci sgt2 teliti sampai aku ngeri dah nak beranak situ hehehe) dan paling best dia check pangkal rahim aku..dia ckp mcm wanita tak pernah beranak...wow!!!! Alhamdulillah agaknya sebab aku ambil alfafa dan vitamin E kot tapi suami mmg ada puji kat aku.....ketattttttttttttttttttttttttt. Aku tahu aku mmg tak lawa, body pun hancus tapi Alhamdulillah yg penting dlman mesti kena jaga. Ni bukan lucah tapi sharing yg bagus.

Berminat? 
Call.SMS :: 019-2682709
Email: azlin.mohdatan@gmail.com

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.  

** Testimoni ini adalah pengalaman sendiri dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut. 

Comments