0
Apa itu resdung?? - Resdung @ (sinusitis) adalah radang pada lapisan rongga hidung yang memiliki beberapa pasangan iaitu frontal, ethmoid, maxillary dan sphenoif.

Apa dia punca resdung ni?? - Alahan. Iaitu terhadap jenis makanan tertentu, habuk, parasit (demodex) dan kutu.

Apabila anda mengalami alahan, daging yang bertindak sebagai penapis udara di dalam hidung akan membengkak. Seterusnya, ia menyebabkan pergerakan udara tak dapat dikeluarkan. Kalau udara tu tak dapat keluar, ia pastinya akan terkumpul kat dalam tu. Kesannya, kulat akan tumbuh dan kawasan dalam hidung menjadi semakin membengkak. Anda yang pernah mengalaminya pasti tahu tahap kesakitannya. Huhuhu...

Lebih parah lagi, resdung ni boleh merebak ke bahagian mata. Akibatnya, anda boleh hilang deria penglihatan dan ia juga boleh menjangkiti otak. Tapi, resdung ni tak berjangkit kat orang lain atau diwarisi oleh keturunannya.

Buat sesiapa yang mengalami Resdung kini tak perlu risau lagi sebab kami ada penyelesaiannya.. ikuti testemoni Suami Yati Napi yang berkongsi kesan daripada pengambilan VIVIX kepada suaminya... thanks for sharing dear. 


Itulah yang saya rasa bila suami beritahu apa yang dia rasa selepas mengamalkan Vivix dengan konsisten selama 10 hari...sebenarnya dah lama saya bagi suami cuba Vivix. Tujuan saya nak bantu kurangkan resdung suami...kalau dulu bangun pagi hidung berair...bersin berkali-kali...alah pada perubahan suhu...maklumlah orang lelaki bukannya suka sangat nak makan vitamin (pil2) banyak2 ni...(^-^)
Tapi masalahnya suami kejap minum Vivix kejap tak...arini minum esok tak...tak disiplin..jadi camana nak nampak berkesan ke tidak kan...dan sebagai isteri saya perlu sentiasa ingatkan suami untuk minum Vivix. Kalau saya terlupa, suami buat-buat terlupa juga...heee...

Tapi sejak lepas raya aritu, saya perasan suami dah mula konsisten amalkan Vivix (mungkin dia dah rasa best Vivix agaknye)...dah tak perlu saya ingatkan, suami sendiri akan minum Vivix sebelum tidur. Apa yang saya perasan, selepas suami maintain minum Vivix setiap hari, nampak kesihatan suami makin stabil. Dah tak sok sek sok sek setiap pagi...dan nampak lebih bertenaga! Ceria selalu! Saya dah perasan, tapi saya diamkan jer..tunggu sampai tuan empunya badan bersuara.

Alih-alih petang semalam, sambil2 bawak anak2 jalan-jalan...suami dah bersuara! Alhamdulillah...syukur saya kesihatan suami dah semakin baik. Resdung dah semakin berkurangan. Dan yang seronoknya, pagi-pagi tadi suami dah siap mengarang testimoni diri sendiri di facebook. Thanks bang! (^_-)

Sebagai seorang lelaki dan suami, mmg harganya mahal sket, but dgn keadaan kesihatan yg makin stabil + "side effect" lain, rasanye berbaloi-baloi.
p/s: Cepat-cepat habiskan sebotol Vivix yang dalam peti sejuk tu ye bang...ada lagi sebotol menanti nih! (^_-)
 Anda boleh baca testimoni menarik mereka yang dah cuba Vivix di sini!

Jika suami, ibu ataupun ayah anda tidak suka menelan vitamin berbentuk pil, VIVIX adalah jawapan bagi anda untuk menggalakkan pengambilan suplemen kepada mereka! HANYA SATU SUDU TEH SEHARI DEMI MELESTARIKAN KESIHATAN MEREKA.
Peringatan!!! Vivix TIDAK BOLEH diambil oleh wanita mengandung, menyusukan anak dan kanak-kanak.



Master Azlin Mohd Atan
Call / Whatsapp / SMS : 019-2682709  
Email : azlin.mohdatan[@]gmail.com
COD Shaklee : Shah Alam . Putra Height . Denai Alam . Bukit Jelutong . HICOM

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.  

** Testimoni ini adalah pengalaman sendiri dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut. 

Post a Comment

 
Top