Skip to main content

Hadiah Anniversary from Shaklee... Alhamdulillah syukur, rezeki


Alhamdulillah selama 1 tahun 1 bulan menyertai biz Shaklee, pelbagai hadiah kami dapat dari Shaklee... Selain Cash reward from Bonus Shaklee, antara hadiah lain from Shaklee dalam bentuk barang yang kami dapat adalah Air Source... Apa itu Air Source boleh terjah SINI.

Kali ini kami menang contest. Spot the Shaklee Car contest. Easy peasy contest. Dengan hanya menjadi ahli Shaklee (RM75) + bayar RM1 beli car sticker & tampal di kereta anda... Pastu sesuka hati la nak jalan-jalan kemana-mana dengan kereta anda supaya Shaklee Road Cruise Team spot kereta anda... Mudah kan.

Alhamdulillah kami menang RM500 worth of Shaklee Products. Tak percaya tengok hadiah tuh....

 Pandangan depan... 
Bag product kecantikan Shaklee NutriWhite...

  Pandangan belakang... 
Bag product kecantikan Shaklee NutriWhite...
sangat cantik dan elegan
ala-ala makeup bag

Tadaaaaaaaaa...
ni la barang-barang yanga ada dalam bag tu...
Walaupun bukan produk kecantikan NutriWhite tetapi tetap happy sebab hadiahnya adalah 
2 Botol Vit E Complex
2 Botol Vit B-complex
1 Botol Vit Zinc
1 Dish Wash Concentrate Home Care get Clean

 Tq shaklee sebab berikan hadiah kesihatan untuk momma & abah kami!! 
VIT E Complex - selain bagus untuk kulit ia membantu kawal kolestrol, bagus untuk saraf, mengecilkan pori-pori pada wajah, jika diambil suami isteri mengeratkan keintiman, Memperlahankan proses penuaan, Menguatkan imuniti tubuh dan banyak lagi sebenarnya..

B-COMPLEX - Selain for beauty, ia mengurangkan tekanan emosi dan kelesuan, Membantu dalam kestabilan saraf dan meningkatkan proses pemikiran, Menukarkan makanan kepada tenaga-menolong memetabolismekan karbohidrat, lemak dan protein, Mencegah barah serviks, penyakit jantung dan kecacatan spina, menggalakkan kesihatan system kardiovaskular yang lebih baik.

ZINC - memainkan peranan penting dlm sistem imunisasi, pertumbuhan dan perkembangan seksual seseorang.

Apa uniknya Shaklee dan kenapa saya memilih Shaklee?
1. Shaklee adalah syarikat vitamin yang telah lama berada dalam pasaran. Produknya yang asli dan semulajadi benar-benar menawan hati saya ditambah ia memberi kesan yang hebat pada taraf kesihatan saya dan keluarga.
2. Ia antara syarikat MLM yang adil. Once dah bergelar pemimpin [bermula tahap Supervisor] bermakna kita dah break dari upline kita. Oleh kerana Shaklee tidak mengamalkan skim piramid maka bonus kita dibayar mengikut usaha yang kita letakkan. Dalam Shaklee pendapatan kita boleh melebihi pendapatan upline apabila kita berusaha dengan lebih baik. Bukan sahaja pendapatan, malah kita mampu melangkaui pangkat upline kita sekiranya kita rajin berusaha.
3. Bonus dibayar tidak melalui upline atau mereka yang sponsor kita tetapi ianya langsung dari syarikat. Bonus juga diberi dalam bentuk tunai. Tidak perlu downline untuk mendapat bonus dari syarikat.
4. Harga produknya sangat berpatutan dan setanding dengan kualiti yang kita bayar. Produk asli dan semulajadi terbukti apabila tiada silikan gel di dalam botol vitamin Shaklee.

Anda mahu menyertai kumpulan perniagaan Euphoria? Apa kelebihan daftar menjadi ahli Shaklee @ Euphoria Shaklee?
1. Anda dapat menikmati keistimewaan iaitu dapat membeli budget pack dengan penjimatan RM10 dari harga biasa.

2. Anda boleh membeli produk FullPack dengan harga ahli serta MENIKMATI ganjaran dalam bentuk point seterusnya boleh dikumpul dalam masa sebulan dan jika layak akan menerima bonus tunai dari Syarikat.

3. Shaklee menawarkan 3 C: Cash, Car & Convention. Saya dan ramai Euphoria dah menikmati kelebihan ini.

4. Anda boleh menjadikan Shaklee sebagai salah satu sumber untuk menjana pendapatan sampingan sehingga 5 angka dan tiada yang mustahil.

5. Kami memberikan training tertutup sekiranya anda berminat menjadikan Shaklee sebagai sumber pendapatan sampingan anda.

6. Modal serendah RM75 untuk pendaftaran ahli. [RM85 bagi Sabah Sarawak].
  Euphoria Shaklee Mei 2011

  Euphoria Shaklee Oct 2011
ini adalah seminar tertutup kami. Seminar kami adalah baby- friendly sebab kita mencari rezeki demi anak dan keluarga tersayang kan?
Sekiranya berminat sila pm saya. Saya mencari wakil Shaklee untuk setiap daerah dalam Malaysia :) ...
Berminat? 
Call.SMS :: 019-2682709
Email: azlin.mohdatan@gmail.com

Comments

tahniah ye..semoga awak terus sucess
alinalan said…
@ Baby - Million Thanks Ila...
Semoga ila juga success selalu & bahagi bersama keluarga tersayang!!