Skip to main content

Berpuasa..?? Letih? Penat? Susu merudum? Jom Kekal bertenaga dengan hanya Shaklee Energising Soy Protien @ ESP

Bismillahirrahmanirahim...

Alhamdulillah.... syukur masih diberikan peluang utk berkongsi dengan semua... Mulakan hari dgn senyuman (ia menjana caj positif), istigfar (ia kunci rezeki) dan doa (ia perisai menghadapi ujian hidup)... InsyaAllah semoga semua urusan anda dipermudahkan !!

Nak share dengan anda tentang Shaklee Energising Soy Protien @ ESP... yg memang sentiasa menjadi BEST item setiap bulan... Produk yg menyebabkan momma masih menyusu lil genius Dzakirah sehingga hari ni, syukur Alhamdulillah sangat... selain konsisten mengepam/directfeed/tendum pumping. Bukan momma syok sendiri yer, tetapi diakui juga oleh semua pelanggan setia SGL & GBS... Cer terjah bawah tuh...


 klik picture utk lebih jelas

Bagi semua customer2 supermak shoppe yang inginkan jadual pengambilan vitamin sekiranya anda ingin berpuasa... sila hubungi mommaMia di emel azlin.mohdatan@gmail.com yer, momma akan berikan jadual mkn dan tips..

Tahukah anda ESP boleh diambil oleh lelaki dan wanita... so boleh share seisi keluarga. InsyaAllah ia halal...


Master Azlin Mohd Atan
Call / Whatsapp / SMS : 019-2682709  
Email : azlin.mohdatan[@]gmail.com
COD Shaklee : Shah Alam . Putra Height . Denai Alam . Bukit Jelutong . HICOM


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.  

** Testimoni ini adalah pengalaman sendiri dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut. 

Comments