Skip to main content

Apa yang menyokong PENYERAPAN kolagen anda?!!

 Bismillahirrahmanirahim...
 
 
Dapatkan cara semulajadi bagi mengekalkan kulit yang SIHAT dan BERSERI hanya dengan Shaklee Collagen Powder (SCP). Kenapa anda patut mendapatkan ?? Selain ia dari sumber Sisik ikan (red snapper-ikan merah) yang mengandungi jumlah kolagen yg sangat tinggi sehingga 4000mg kolagen, SPECIAL nya SCP ni dengan kolagen yang lain adalah sebab JISIM MOLEKUL RENDAH nya !!
".... Kolagen Shaklee mempunyai molekul yang SANGAT RINGAN sehingga 1000 Dalton berbanding berat molekul kolagen yang biasa iaitu 300 000 Dalton.... (banyak beza kan??) Ini yang membolehkan ianya diserap oleh badan dengan SANGAT MUDAH dan dapat membantu badan anda untuk MENINGKATKAN SINTESIS KOLAGEN pada lapisan dermis kulit anda dengan BERKESAN.. "
Nak pilih kolagen yang terbaik untuk anda, pastikan anda SEMAK panduan memilih kolagen yang baik dulu. Dengan Shaklee Collagen Powder (SCP) anda bukan sahaja mendapat mengekalkan kulit yang SIHAT dan BERSERI, malah anda akan dapat penjagaan kesihatan satu badan... kesihatan sendi, rawan.. rambut.. dll

Alin @ mommaMia
Id Shaklee : 846141
Call.SMS.Whatapps :: 019-2682709
Email: azlin.mohdatan@gmail.com


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
 

Comments