Skip to main content

Product Mastery series #1


Alhamdulillah Jumaat lepas selamat berkongsi ilmu tentang asas nutrisi dan asas sistem tubuh. Gabungan dari 3 generasi Master Coordinator dari team Success Super Mommies (SSM) >> Puteri and Friends (PAF) >> Leaders in Shaklee with Aishah (LiSA) memang sangat mantap. Rugi siapa yang tak hadir. Tak percaya cuba tanya mereka yang hadir. 



Yang best tentang Product Mastery series ni selepas anda kenali asas nutrisi dan sistem tubuh anda, anda akan lebih hargai tubuh anda dan hanya akan sumbatkan makanan yang terbaik sahaja. Anda akan lebih hargai vitamin anda dan ingin makan konsisten. Paling tidak anda juga akan mula berkira-kira untuk membeli atau memberikan makanan yg kurang berkhasiat seperti makanan sejuk beku seperti hot dog, nugget, dll yang banyak buruk dari baiknya kepada anak-anak anda. Bila ada ilmu kita akan berfikir 2x. Setidak-tidak kita dapat mengurangkan walau tak dapat berhenti 100%. Kalau dapat stop memang lagii baik tapi ... sentiasa ada cabaran yang datang. Betul tak??!

Bertempat di Faizworld Training Centre, Paragon Point 2, Bandar Baru Bangi kelas dimulakan oleh Master Puteri dengan topik Asas Nutrisi. Walau hamil 4 bulan, beliau tetap bersemangat berkongsi. Good Job Master.



Kemudian diikuti dengan Digestive System oleh saya dan Reproductive System oleh Master Aishah yang tak kurang hebatnya. Banyak ilmu yang dikutip hari ini. Masya Allah. Semoga Allah memberkati setiap ilmu yang dikongsi dan memberi manfaat buat semua.

Tempat sangat selesa dan lengkap dengan kemudahan Wifi, PA System, Flip chart, Projektor, PC, surau, writting material dan air mineral. Paling best ada kids/nursery room buat anak-anak bermain dan bersuka ria sambil ibu-ibu menuntut ilmu. Produk tester cuba disediakan. Jadi tiada alasan untuk kekal bertenaga dan fokus untuk kelas yang diadakan. 


Untuk mengggunakan kemudahan ini anda boleh layari facebook Faizworld Training Centre | hubungi 03-892 89799 | email : training_course@faizworld.com untuk special rates. 


Jika anda berminat join team Success Super Mommies, jom hubungi kami untuk chit chat sambil jenguk-jenguk dengan lebih mendalam peluang anda untuk kekal sihat dan menjana pendapatan tambahan dengan hanya berkongsi kebaikan produk Shaklee secara fulltime atau part time.


----/

Master Azlin
Call / Whatsapp / SMS : 019-2682709  
Email : azlin.mohdatan[@]gmail.com
COD Shaklee : Shah Alam . Putra Height . Denai Alam . Bukit Jelutong . HICOM

Comments