Skip to main content

Dah masuk 5 tahun saya GUNA, RASA dan KONGSI


Alhamdulillah sedar tak sedar bulan ni masuk 5 tahun saya guna Shaklee. Saya bermula dengan Set Menyusu untuk anak ke-2 demi penyusuan susuibu 2 tahun. Sekarang nak masuk anak ke-4. Alhamdulillah selepas mencuba 2 bulan produk shaklee, saya dah tak pandang yang lain. Dzakirah saya berjaya menyusukan selama 2 tahun 4 bulan. 


Benda baik tak baik simpan sorang-sorang kan. Dengan sedikit perkongsian dan inspirasi dapat juga menolong dan menyuntik semangat buat ibu-ibu yang lain. Alhamdulillah saya tumpang gembira untuk anda. Ramai yang dah rasai kesan #ShakleeEffect ni dan tidak terhad dalam penyusuan sahaja tau. Ada yang untuk kurus, berpantang, hamil, sendi, energy booster, anak-anak dan untuk cantik. Buktinya, lihat la tuh... muka-muka user yang sangat berpuashati.


Masuk anak ke-4 ni saya masih menggunakan produk sepanjang kehamilan kali ni. In shaa Allah, akan bersambung untuk berpantang dan menyusu lagi. Anotther new journey. Setiap anak perjalanannya tak sama kan ?? Bagi saya dengan GUNA produk, segala urusan saya dipermudahkan, tak ler rasa lemau jer nak menjalani rutin harian. Alhamdulillah. 

Saya GUNA, saya RASAI perbezaaan nya... Saya SHARE. Malah saya juga MEMBINA rangkaian dengan orang yang sudah rasa apa yang saya rasa. Sangat seronok berukhwahfillah begini. Itu sebab Saya selalu kata dengan Shaklee saya merasai 4 dalam 1 perkara bukan 1 jer - nikmat kesihatan, berkeluarga, kerjaya & masyarakat. 


Perjalanan saya masih jauh berbanding dengan otai-otai yang dah lama setia menggunakan Shaklee. Di Malaysia pun paling lama 27 tahun. Kat US tak yah cakap, majoriti  melebihi 50 tahun. Lama kan?? Company yang kukuh dan produk yang bukan sahaja selamat & berkesan malah berkualiti sebab ada kajian klinikal dilakukan kepada setiap produk yang dihasilkan. 





:: Berminat untuk order dan / atau sertai kami? Hubungi saya ::
Azlin
Call / Whatsapp / SMS / Telegram : 019-2682709  
Email : azlin.mohdatan[@]gmail.com
COD Shaklee : Shah Alam . Putra Height . Denai Alam . Bukit Jelutong . HICOM








Comments