1
Bismillahirrahmanirahim...

# Tips Penjagaan Kulit - JANGAN tunggu kedut mula kelihatan utk mula menggunakan produk anti-penuaan. Kolagen mula berkurangan pada akhir 20an, jadi penggunaan retinols, antioxidant dan collagen creams/serum patut dimulakan pd waktu itu, terutamanya di sekeliling mata. ~Dr Hasseenah

"... Pic 1st bleh nampak kerut/kedut kat muka.. Dan putih pucat.. Dan mmg nampak usia sbenar dia hehe. Pic selepas collagen 1box.. Muka nmpak tegang, muda dan bersemangat..."
Tak teruja ke anda untuk miliki muka tegang cam aunty tuh ?? Hanya dengan Shaklee Collagen Powder
 
Kepentingan KOLAGEN ~ berfungsi utk mempertingkatkan PENGHASILAN SEL baru, membantu memelihara keremajaan kulit, melembut & membuat kulit lebih bercahaya serta efektif menghilangkan kedutan & mencegah proses penuan.

Pengurangan kolagen bermula seawal USIA 25.. so bertindak lah dari sekarang !!! Tips memilih kolagen yang baik terjah SINI. Pastikan anda membuat pilihan bijak dalam memilih sumber kolagen yang baik. Shaklee Kolagen powder TERBAIK sebab...

".... Kolagen Shaklee mempunyai molekul yang SANGAT RINGAN sehingga 1000 Dalton berbanding berat molekul kolagen yang biasa iaitu 300 000 Dalton.... (banyak beza kan??) Ini yang membolehkan ianya diserap oleh badan dengan SANGAT MUDAH dan dapat membantu badan anda untuk MENINGKATKAN SINTESIS KOLAGEN pada lapisan dermis kulit anda dengan BERKESAN.. " 
  
Call / Whatsapp / SMS : 019-2682709  
Email : azlin.mohdatan[@]gmail.com
COD Shaklee : Shah Alam . Putra Height . Denai Alam . Bukit Jelutong . HICOM


Post a Comment

Sidratul Muntaha said... November 14, 2012 at 3:17 PM

nak beli tpi duit takde..
tpi aku kepingin gile
vit c tu mgm nmpk effect tpi klu lai dpt guna collagen ni lagi best.
ahahha
biar bdn gemuk gile janji wajah muda sentiasa?!
motip?!

 
Top