3
Bismillahirrahmanirahim... 

Buat yang berjeragat, berpigmentasi dan rona kulit tak sekata... kini tiada masalah lagiii.. Ikuti perkongsian ibu kepada 3 orang anak yang masih kecil ni yang mengambil Shaklee Collagen Powder selepas 3 kotak (6 minggu). Jom korek apakah rahsia beliau !!! Memang gebu lawa... Anda pasti berpuashati.
 ".. Pic dua2 ni mmg pic asli.. Xpakai make up ke apa.. Sebab tu korang bleh tgok lagi kesan pigmentasi yg semakin samar2 tuh.. Kalo sekiranya sy apply fondation mmg kesan tuh hilang rata je ngan kulit.

Kesan utama collagen nih.. Sgt terasa kulit kita lembuttt je. Semakin cerah bukan kat muka je.. Tp semua2. Kesan calar2, sunburn.. semua xde dah.. sebab dulu sy nih mmg ahli persatuan..aktif berjemur,berkhemah sana sini.."



Shaklee Collagen Powder sangat mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda. Setiap paket memudahkan anda menggunakannya dengan segera pada bila-bila masa & dimana jua anda berada. 

Lebih istimewa buat anda, PEMBELIAN 3 KOTAK sekaligus melayakkan anda mendapat KEAHLIAN PERCUMA !! Jangan lepaskan peluang keemasan ini, sambil kita berkolagen, sambil generate income... siapa nak beri.


Master Azlin Mohd Atan
Call / Whatsapp / SMS : 019-2682709  
Email : azlin.mohdatan[@]gmail.com
COD Shaklee : Shah Alam . Putra Height . Denai Alam . Bukit Jelutong . HICOM

Post a Comment

etiey.com said... November 13, 2012 at 12:43 PM

Berapa satu kotak? Bf boleh ambil ke? Skrg saya tgh amik shaklee bf set

Momma Mia said... November 14, 2012 at 9:58 AM

@ Etiey alin dah email to ur yahoo akaun yer...

@ Emy - alin dah ym u ek...
apa2 u bleh sms alin 019-2682709

 
Top