Skip to main content

Halalkah berbiz MLM ni?? Ikuti kupasan 2 tokok hebat Ust. Azhar Idrus dan Dr Zaharuddin


Assalamualaikum.
Tahukah anda? MLM iaitu Network Marketing ini just a business model dan ia salah satu CARA pemasaran dalam bisnes sahaja. Jahat ke MLM ni? Halal ke?? Ikuti 2 pandangan dari 2 tokoh hebat Ust Azhar Idrus dan Dr zaharuddin tentang ciri-ciri MLM yang halal. 

Ust azhar idrus

Dr zaharuddin

Buat yang masih mencari-cari bisness untuk menjana pendapatan ke-2, rebut peluang untuk terokai menjadi seorang usahawan Shaklee. 

Tahukah anda Shaklee telah dinobatkan sebagai Best Brand in MLM (nutritional supplement category) di majlis gilang gemilang Brand Laureate Award 2014-15. Alhamdulillah, suprise jer tetiba menang award walau segala cabaran dan dugaan yang melanda cycle 2014/2015 ni. MasyaAllah, Allah uji sebelum diberikan nikmatNya. Semoga setiap usaha kita dan niat kita sentiasa diberkati dan diredhai Ilahi. Ingat yer, sistem MLM dalam Shaklee adalah telus, adil dan NO "fancy2' atau "hidden agenda" yang mengelirukan serta menjanjikan sekian-sekian ribuan ringgit dalam masa sekian-sekian. Ini bukan skim cepat kaya !! No short-cut!! Hasil usaha bisnes Shaklee semuanya tertakluk kepada usaha anda, strategi yang anda susun, ilmu yang anda ada dan kekuatan minda, emosi dan rohani anda, bukan tertakluk kepada JANJI UPLINE! Ingat tu!


----/

Hubungi saya
Master Azlin
Call / Whatsapp / SMS : 019-2682709  
Email : azlin.mohdatan[@]gmail.com
COD Shaklee : Shah Alam . Putra Height . Denai Alam . Bukit Jelutong . HICOM

Comments