8
Bismillahirrahmanirahim...

Salam Jumaat buat semua mommies yang disyangi... semoga anda semua sentiasa dirahmati & dalam redha Allah selalu... bulan depan saya masuk 4 tahun. Utk ke-3 kalinya celebrate bufday masa bulan yg penuh barakah, bulan Ramadhan... Alhamdulillah syukur.

 


Pelbagai posing saya... layan jer laaa
ingat lagi dulu masa mula2 panjang sket rambut, 
momma suker benor nak ikatkan rambut ni 
tak best laa ikat2..
Mia, siap bagi muka camni lagi.. sebab tak suka
pastu setiap  kali pasti mau nak bergelut dengan momma kalo suh ikat rambut

 
apa kes ikat rambut kan?? gerbang gini pun lawa kan??
tu dulu, tak caya gie sini
ahaksss...

- Hug, Damia Azlan - 

Semoga kisah ini membuatkan anda tersenyum & menceriakan hari Jumaat anda.. mmmuuahhsss
>_-

 
 

Post a Comment

QA's ~ mamapapa said... July 13, 2012 at 3:22 PM

samala mcm anak sy..susah btul nk diikat rambutnya :(

Bionic women said... July 13, 2012 at 3:38 PM

eiii..rambut dia dah panjang, dah semakin nomel-nomel

nur said... July 13, 2012 at 10:31 PM

dah besar panjang pun damia.. aisyah pun susah nak ikat rambut

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said... July 14, 2012 at 2:01 PM

hihi..comel jerk mia, dah semakin panjang rambut dia...:)

SuZiE said... July 16, 2012 at 10:56 AM

jemput tgk blog saya. klu ada salah tolong tunjukkan..
http://suzieahmad.blogspot.com/2012/07/kenapa-nak-mkn-supplement-pulak.html

Anne said... July 16, 2012 at 11:56 AM

cantik la rambut asli kerinting.. (^^)

Momma Mia said... July 17, 2012 at 9:19 AM

@ to all aunties yg gojes.. mmmmuuahhh & biliion thanks yer... Semoga anda semua sentiasa happy di dunia & akhirat ~ Mia

 
Top