Skip to main content

Julai - Bulan untuk kulit berseri & turunkan berat badan dengan GLA compleks

Tahukah anda?

GLA adalah asid lemak omega-6 yang pertama kali diasingkan dari minyak benih Evening Primerose untuk dijadikan supplemen yang dinamakan Evening Primrose Oil (EPO.)

Namun tahukah anda, kandungan GLA dalam minyak benih borage (borage seed oil) adalah 2 kali ganda dari EPO. Borage juga 3x lebih dari segi bioavailabiliti dan 3x lebih berkesan berbanding EPO.
 

Ramai wanita- wanita luar sana tau pasal kebaikan GLA, terutamanya yang biasa ambil Evening Primrose Oil (EPO), tapi mengapa GLA complex shaklee adalah pilihan yang lebih baik? kerana kandungan GLAnya adalah lebih tinggi kerana ianya diambil dari bunga bourage, mengandungi 24% lebih tinggi berbanding EPO yang hanya 10% saja. Bukan itu saja yer, kandungan minyak dalam GLA complex adalah lebih rendah, sekaligus ianya juga rendah kalori. Terbaik kan ?!

Ambil GLA sebelum tidur, untuk penyerapan yang lebih baik, membantu regulate hormon dalam badan, dan juga dapat membantu membakar lemak semasa tidur. Sebagai bonus sel kulit juga menjadi semakin berseri anda glowing.

Menurut Dr. Bruce Miller, keseluruhan sel kulit akan silih berganti dalam masa 28 hari. So pemakanan yang baik dengan GLA adalah penting dalam proses penghasilan sel kulit yang sihat & glowing.

 Photo : credit to Puteri

Anda juga boleh turunkan berat badan dengan pengambilan GLA bersama Omega Guard Shaklee. Ini kerana dalam

GLA Complex 
  • Lemak Omega-6
  • Meningkatkan Hormon Serotoin yang memeberikan Rasa kenyang.
  • Meningkatkan metabolisme dengan mengaktifkan "Brown Fat" yang membakar lemak menjdai tenaga.
Omega Guard
  • Lemak Omega-3
  • Mengaktifkan Hormon Leption yang membakar lemak
  • Leptin berperanana menyekat selera makan
  • Membantu mengawal rasa lapar dengan menstabilkan paras gula dalam darah anda


Harga istimewa hanya bulan ni jer . PM alin 019-2682709

Comments