2
10-12 Dec lepas momma + Mia + Atok & Nenek g Penang. Sian Abah asyik turun Shah Alam jer kan, so bg menutup tahun ni momma + Damia plak turun ke Penang. We stay at Berjaya George Town Hotel. Moh layan photo kami.


Kat atas tuh aksi Damia semasa di hotel. Paling best aksi Damia semasa di Batu Feringgi. Nie 1st time Damia jumpa laut + mandi laut + main pasir. Memula sampai, Damia tido pastu nenek kejutkan terus excited, tak plak menangis. Siap tarik momma gi tepi pantai. Since ombak agak besar petang tuh, momma idak ler bagi Damia mandi, main air jer tak tukar baju mandi pun sampai baju basah dek dipukul ombak yg besar. Tuh yg sampai bukak baju. We enjoy every moment very much!


p/s: nanti kan next entry on Damia's special moment @ Penang.

Post a Comment

.M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said... December 22, 2009 at 2:34 PM

slm..

sronok bercuti di png??? best tak???

Momma Mia said... December 24, 2009 at 5:36 PM

[To mamadanaish] w'salam. Sonok mmg sonok tp ade tempat tak leh p spt bukit bendera sbb Q panjang giler & nk tunggu train dia sampai ptg, cuti skolah kan. 2x pegi, 2x penuh. macam kene g lagi...hihihi

 
Top