4
Hasil 3 perkara digabung seperti entry ni, maka ni lah hasil EBM Feb 2011. Ni juga hasil keinsafan dari entry ni... Alhamdulillah, masih ada rezeki lil Dzakirah. Thank you Allah. Semoga diberi lebih kekuatan untuk terus berusaha!

 41 botol x 5oz = 205oz
Alhamdulillah...

Hari ni genap Dzakirah 11 bulan menyusu dengan susu ibu
Happy 11 months sayang...

Berdoalah yang baik2 setiap hari, nescaya yang baik juga akan menghampirimu.... - ibu Addin Nasa fr KIM

"Bismillah hirrahman nirrahim. Ya Allah , Kau ampunkanlah dosa-dosa ibu yang menyusukan anaknya. Permudahkanlah perjalanan penyusuan mereka sebagaimana Kau permudahkan urusan penyusuanku dahulu. Kuatkan semangat mereka dan jangan Kau biarkan mereka dalam kesedihan. Gembirakanlah mereka dengan rahmatMu dan semoga aku tergolong dalam mereka yang didoakan. Ameen."

Post a Comment

Amiizaa2001 said... March 1, 2011 at 4:13 PM

alhamdullilah banyak:):) rezeki bb dzakira yg tomei tu:):)

atie @ ejay said... March 1, 2011 at 10:44 PM

freezer dah sesak..kan best klu ada chest freezer jgk hehe

Umie a'iesya said... March 2, 2011 at 8:52 AM

amennn ya Allah..
permudahkanlah kami...
tq momma mia...
ur sharing help me alots!
luv!

Pa'a Wawa said... March 2, 2011 at 10:07 PM

Selamat ulangbulan yang ke 11..samelah iman pun 11 bulan..hihihi...happy breastfeeding~!

 
Top