Skip to main content

Testimoni - Beza set B breastfeeding Shaklee dengan milk booster yang lain

Semua ibu-ibu inginkan kejayaan dalam perjalan penyusuan anak mereka... Tetapi tidak semua tahu jalan menuju kejayaan!!! ada yang berjaya ada yang belum berjaya... pokok pangkal JANGAN BERPUTUS ASA!!!  

"BERUSAHA 
BERUSAHA 
BERUSAHA 
DOA 
ZIKIR 
TAWAKAL"
 
Ketahuilah tiada jalan singkat untuk berjaya, melainkan dengan BERUSAHA mengikut cara yang betul... Tetapi semua usaha pengambilan supplement mahupun milk booster akan menjadi "tawar"... "hambar"... "GAGAL" sekiranya anda melakukan perkara berikut.
  1. Malas Berusaha - Malas mengepam / direct feed
  2. Malas minum banyak air
  3. Mudah berputus asa
  4. Malas berdoa + berzikir 
Set Penyusuan Shaklee bukanlah semata-mata untuk menambah susu atau milk booster. Pengambilan suplemen secara amnya membantu tubuh si ibu lebih bertenaga, lebih cergas, lebih bersemangat, lebih sihat dan semua ini menjurus kepada kejayaan dalam penyusuan susu ibu (insyaALLAH). 

Susu badan pula akan bertambah banyak dengan pengambilan set penyusuan Shaklee ini sekiranya si ibu tadi mempraktikkan asas ‘supply on demand’. Lebih kerap payudara dikosongkan, lebih banyak susu yang terhasil! 

Jom baca testimoni mereka 


Nampak perbezaannya... Yang seronoknya set Shaklee telah menyelesaikan masalah-masalah beliau yang lain.

Memang tak salah langsung kita ambil milk booster selain Shaklee, tapi dalam set Shaklee ni mengandungi keperluan diri ibu sendiri. Berbeza dengan milk booster lain yang memang “booster” semata-mata. Susu banyak tapi ibu lesu, pucat, penat…. tapi dengan Shaklee ibu sihat, ceria & happy!!

Tak percaya??!! jom baca lagi testemoni ibu-ibu yang hebat ini...






Pembelian Trial set B pada harga RM80 melayakkan anda untuk menyertai contest 
Tiga [3] orang pemenang akan dipilih berdasarkan slogan yang menarik. 
Hadiah utama ialah Pam Modu yang berharga RM599. 
Manakala dua [2] lagi pemenang akan mendapat pam Avent yang berharga RM170. 


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Comments