3
Huhu sungguh-sungguh nenek bagitau that cover girl dalam Solusi no.41 sama sebiji cam Damia masa dia pakai tudung... Nek cik pun mengia-iakan juga... so momma pun gegas la gie cari solusi yang dikatakan... Lagipun topik yang dikupas sangat menarik... 

Jom kawan-kawan dapatkan Solusi no.41 yang ini... Artikel best "Tutup Aurat Supaya Selamat" coretan Dr. Harlina Siraj...


oooo yer... Cuba kawan-kawan tengok gamba kat bawah tuh dan buat perbandingan... ada iras-iras tak?? heheh anak siapa la ni kan?? both sangat comel kan... subhanallah!! geram tang pipi & mata mereka tuh... kiss sket mmmuuaaaahhh



Post a Comment

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said... March 16, 2012 at 10:15 AM

eheheh...ingatkan botul2 tad..terkojut auntie sbb auntie suke baca majalah ni...

yela lebey kurang. tapi latest nye solusi lom tgk lagi huhuh

Momma Mia said... March 16, 2012 at 11:13 AM

@ Rose ibu Rafiq - hehehe iras2 pun ok laa...kan?
Rasanya latest solusi dah kuar, cam nampak jer baru2 ni...

Bonda Adam said... March 16, 2012 at 4:04 PM

ingatkan betul2 mia... heheh comel sgt

 
Top