Skip to main content

TESTIMONI BERGAMBAR : Wajah Segar, Bebas Dari Kesan Alahan

Bismillahirrahmanirahim...

Hari ni nak share kegembiraan one of customer sideline alin si Zeti Halim ni. sebelum tu  please take note that * kenyataan ini adalah pengakuan pengguna, kesan produk adalah berbeza ke atas individu... As long anda konsisten 21-90 hari & cukup minum air dalam sehari, insyaAllah anda juga akan menikmati kesan yang sama...

Kawan saya ni, Normala ada masalah alahan terhadap makanan laut yang agak teruk. Memang sebelum ni setiap kali makan udang ke, sotong ke, ketam atau yang sewaktu dengannya - hampir pasti akan timbul tanda-tanda alahan di seluruh badan termasuk muka. Bukan itu sahaja, jika makanan seperti mee dan nasi yang dimasak bersama makanan laut pun boleh mendatangkan kesan walaupun tidak dijamah seafood tersebut secara terus. Tanda ni akan ambil masa berhari-hari mungkin berminggu-minggu untuk hilang sepenuhnya. Sayangnya, kawan saya ni memang suka seafood. Nak tak nak dia terpaksa tanggung kesan alahan setiap kali teringin makan makanan kegemarannya tu.
Akhir Januari lalu, Normala hubungi saya untuk cuba produk SHAKLEE dan minta cadangan. Saya pun mencadangkan dia mencuba vitamin asas dalam kesihatan kulit seperti B-Complex, Vitamin C dan Vitamin E serta ditambah dengan Alfalfa yang sesuai untuk mereka yang alahan.

So, jom kita baca apa kata Cik Normala ni sendiri :



Teruja dengan kegembiraan Normala??  Kulit lebih cantik, gebu & glowing gitu kan... Dapatkan Set Skin Care (Set D) Shaklee ANDA hari ini. Pastinya yang HALAL sahaja.


Master Azlin Mohd Atan
Call / Whatsapp / SMS : 019-2682709  
Email : azlin.mohdatan[@]gmail.com
COD Shaklee : Shah Alam . Putra Height . Denai Alam . Bukit Jelutong . HICOM



* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.  

** Testimoni ini adalah pengalaman sendiri dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut. 

Comments

Nor said…
salam alin. bestnya baca testimoni ni, nak share bole?
alinalan said…
@ Nor - Kreditkan kpd zeti yer...