Post a Comment

Ummi Aisyah || Cik Yah said... July 28, 2010 at 7:53 AM

besnya banyak dapat hadiah..tahniah2..damia pon axcited jer yek

ibu_Arifa said... July 28, 2010 at 9:32 AM

alhamdulillah..cantik2 pulak tu semua hadiah tu. boleh lah melaram raya nnt. hihihi.

ttg gosok gigi anak tu, min pun xpandai sgt. rasenye anak pun gosok ikut mood ida jer skrg ni..tak mcm dulu2 lagi..kalu tak hari2..3-4 kali gosok(bila terpandang berus gigi jer nak gosok)
skrg pulak.kekadang nak gosok..kadang2 tak mau gosok.
mungkin selepas tukar warna berus gigi dia kot. tp dah xjumpa yg sama warna dgn yg lama(merata dah mencari)..kesian pulak nak tgk dia asyik dok guna yg 'kembang semangkuk' tu ajer.

EiJa ZaQuaN said... July 28, 2010 at 10:05 AM

bestnya damia dpt hadiah buku tu..

mariaariffbaby.com said... July 28, 2010 at 12:36 PM

wah..bestnya tgh hadiah2 tuh..
congrate mommy!

Nurul Aznil said... July 28, 2010 at 1:11 PM

Salam,

me tgk gambo Mia, suker sgt!
tapi dok rasa seriau, takut kena papercut.
thanks sbb join my contest :P

BabyIbu said... July 28, 2010 at 1:11 PM

wah rezeki..anyway thniah dan nnti join le lgi GA BAbyibu ye,,

ajjah said... July 28, 2010 at 1:42 PM

awhh.. so cute :)

Pai the Mrs Razif said... July 28, 2010 at 5:11 PM

waa.... seronoknya dia dpr banyak hadiah! tahniah. =)

Wansteddy Tales said... July 30, 2010 at 10:20 AM

waaa.... cutenya cik damia pakai shawl! ke tudung? alah comey2nya... tiut2. klu buat aksi mulut muncong tu lagi tmbh kiutnya! hehe

Momma Mia said... August 1, 2010 at 9:42 AM

@ to All - Mekaceh semua...

 
Top