5
Tetiba ada anak Jepun sesat yang menjadi perhatian... Sape lagi kalo bukan budak tomel nih. Name Dia Diozuki Damia... Sesuka jer tukar nama anak sendiri.. huhuhu.... Ramai mintak izin amik gamba anak dara momma ni... Paling tak tahan lengan baju Diozuki ni panjang bebenor so sukar gak ler dak kecik ni nak buat kerja amal memberi makan kepada ikan-ikan di kolam tuh... Jom layan aksi Diozuki Damia...

 Mushi mushi...

 Posing tepi Kolam Ikan

 Siap berterompah... tak nak tanggal tuh...
Sedap pakai kot, siap nak amik bawak balik tu.. tak tahan

 Lihat ler lengan baju yang panjang itu...
Jenuh Diozuki nih mencari tangan dia tau...
 Cak... cak..

 Setiap kali makanan ikan abis disuruh belinya.. sangat suka beri ikan makan.. 
paling tak tahan siap buat aksi mulot ikan tuh

 Haa inilah abah & adik dak Jepun tuh...
tumpang glamor anak jap
 Haa ini pula mak & adik dak Jepun tuh...
tumpang glamor anak lagi

 Siap lambai lambai lagi dari jauh...

 Bagi makan ikan lagi....

Nak turun pun bagi makan ikan lagi... 
asyik ikan kat atas jer kan, bagi yang bawah pula

Bersambung lagi la...

Post a Comment

nursalwa said... December 21, 2010 at 3:33 PM

alalalaaa chumelnya.. bestnya tempat nie..

kakyong said... December 22, 2010 at 8:26 AM

comelnya damia with kimono.. ;)

Mieja@Amiizaa2001 said... December 22, 2010 at 11:16 AM

salamsss alin,

happy anniversary, semoga berkekalan hingga keakhir hayat:)

EiJa ZaQuaN said... December 23, 2010 at 4:38 PM

sweetnye..1 family berkimono.., happy 3rd anniversary ..moga kekal bahagia selamanya.!

Ummi Salsabila said... December 28, 2010 at 1:13 AM

Damia,awak comel sangat!!
Nak polok2 awak!!

 
Top