Skip to main content

Perisai @ " immune booster

Siapa Yang Perlu Mengambil Nutriferon atau " immune booster??


Momma sendiri mengambil nutriferon ini apabila momma selsema melebihi 1 minggu.. dan ingin sembuh sebelum trip ke Korea baru-baru nih. Alhamdulillah ianya berhasil..

Walaubagaimanapun terdapat beberapa kes ibu2 yang menyusu anak yang mempunyai masalah anak sakit melebihi seminggu hatta pengambilan vitamin C ditingkatkan pengambilannya. Apabila ini berlaku saya akan sarankan si ibu mengambil "immune booster" iaitu Nutriferon. ini kerana pengambilan sepeket seminggu insyaAllah membantu antibodi anak menjadi lebih kuat dalam menghadapi cabaran pelbagai virus penyakit yang dibawa oleh kanak2 lain di pusat penjagaan kanak2 tadi

Begitu juga dengan antibodi...ada ibu memerlukan makanan tambahan demi memastikan susuibu tadi mempunyai antibodi yang tinggi. Walaupun kita sedia maklum bahawa susuibu itu sudah mengandungi antibodi tersendiri namun masih terdapat ibu2 yang mengalami masalah apabila anaknya masih mudah sakit hatta memberi susuibu dengan sepenuhnya. Rata2 ibu ini disarankan mengambil 4-5 jenis buah sehari agar keperluan vitamin C 500-1000mg dipenuhi. Bagi yang mempunyai kekangan untuk memakan 4-5 jenis buah2an maka pengambilan tablet vitamin C sangat disarankan.


Siapa Yang hasilkan Nutriferon atau " immune booster??

Nutriferon telah dihasilkan oleh seorang doktor dari Jepun iaitu ,Immunologist Dr. Yasuhiko Kojima.Ianya bagus untuk mengukuhkan sistem imun kita. Ianya selamat diambil oleh ibu yang menyusu dan mereka yang mempunyai masalah imunne system (credit to KakN)


Berminat? 
Call.SMS :: 019-2682709
Email: azlin.mohdatan@gmail.com

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.  

** Testimoni ini adalah pengalaman sendiri dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut. 

Comments