3
Huhu syawal dah abis baru nak cerita tentang hari raya... siapa nak guling2 silakan, momma tak kisah... heheh ni buat tatapan bila berjauhan dari anak-anak & suami... mood kelaut sbb nak kena outstation lagi... huhu yang lepas pun tak sempat nk cerita, tambah satu lagi...

Alhamdulillah Raya tahun ini kami sekeluarga beraya di Shah Alam pada Hari Raya pertama & ke-2. Raya ke-3 baru balik ke Muar... Jom layan aksi kami anak-beranak beraya!!

 Keluarga besar kami...
tema tahun ni "purple" 

 Sesi bermaafan & beri duit raya 

 Raya ke-2 dengan nenek & aksi anak-anak
Dzakirah syok makan krepek
Damia temenung keletihan setelah seharian berjalan raya..

 Aksi di Muar
Dzakirah sudah pandai main pasir...
pantang leper, ada jer yang dibuatnya kat luar...
termasuklah cobaan nak makan pasir...

Aksi Damia sebelum berangkat pulang dari Muar ke Shah Alam...
Makin pandai bergaya kan??
Depan Camera #1

Post a Comment

alexa yussida said... September 29, 2011 at 8:09 PM

comel je keletah dak2 kecik

nursalwa said... September 30, 2011 at 8:11 AM

kami pun tema purple.. hehe

SSulieana said... September 30, 2011 at 9:08 AM

sama tema ngan su...nak pinjam rambut damia bleh?hehe

 
Top