Skip to main content

Shape up Program -Bagi yang mahu menguruskan badan, dan membuang lemak yang berlebihan


Shape-Up Program

adalah untuk mereka yang mahu menguruskan badan dan membuang lemak yang berlebihan dalam badan. Kebaikan program ini ialah ia menjadikan badan lebih ramping dan langsing, lebih bertenaga, lebih berkeyakinan dan meningkatkan kesihatan secara menyeluruh.


Produk untuk Shape Up Program terdiri daripada:




Ada 2 program
1. Body Perfector Program:untuk mereka yang terlalu sibuk hingga tak terjaga makan minum. Mereka yg tak mendapat makanan sihat dalam diet harian Mereka yang tak makan secara teratur… Mereka yang selalu travel dan sukar untuk mendapatkan makanan pada masa-masa yang tetap. Ye lah, kadang2 bila terlalu sibuk, seseorang itu cenderung untuk mengambil makanan rapu, makanan segera yang mengandungi kalori dan lemak yang tinggi
Cadangan suplemen :
Cinchshake (choc/cafe latte/vanilla)+ Lecitin - kenapa cinch? sbb cinch or esp adalah protin.. dan kenapa mesti protin? sbb protin ni fungsi buat rasa kenyang,tingktkan metabolism,utk diet..


2. Shape-Up Program:adalah untuk mereka yang mahu menguruskan badan, dan membuang lemak yang berlebihan dalam badan. Kebaikan program ini ialah ia menjadikan badan lebih ramping dan langsing, lebih bertenaga, lebih berkeyakinan dan meningkatkan kesihatan secara menyeluruh.
Cadangan suplemen :
utk org biasa : Herblax + Lecitin - sbb lecitin ni fungsinya pecah lemak.. dan fiber ni serap sume lemak dah pecah tu utk disingkrkan dari bdn..)
utk ibu menyusu : if baby less than 1yr,memadai ESP+ set B +lecitin..tapi kene consistent 4-6bulan.. sbb result bukan dlm masa 4-6hari.. :-)

Details tentang produk :- 
  • 1. Cinch Shake -Cinch Shake Mix adalah makanan gantian segera untuk mereka yang sibuk dan tak ada masa nak menjaga pemakanan. Ia mengandungi serat yang tinggi dan membantu untuk rasa kenyang. Bukan itu saja, ia mengandungi nutrisi yang lengkap untuk menjaga kesihatan.Rumusan proprietary-nya diperkaya dengan Leucine™ iaitu asid amino yang memberi isyarat kepada badan supaya memelihara otot semasa proses pengurangan berat badan. Dalam kata lain, leusina dalam Cinch™ Shake membantu menghilangkan lemak tetapi tetap memelihara otot. Pendekata, berat dengan otot bukan berat dengan lemak.
  • 2. Lecitin - ia bertindak mengemulsikan lemak (ayat simplenye..ianya memecahkan lemak)..Tahukah anda..Lecitin mampu membakar lemak lebih cepat jika disertakan dengan senaman yang bersesuaian...
  • 3. Cinch Tea - campuran teh-teh terpilih iaitu teh merah, teh hijau dan teh putih.Memberi tenaga dan rendah kalori.
  • 4. Herb Lax - the most effective, gentle colon detox and cleanser 
Jika anda inginkan jadual mkn dan pilihan suplemen utk konflik berat badan yg bersesuaian dgn budget anda??

Berminat? 
Call.SMS :: 019-2682709
Email: azlin.mohdatan@gmail.com

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.  

** Testimoni ini adalah pengalaman sendiri dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut. 

Comments

Alin, berminat la.... cmne nak tahu lbh lanjut?
alinalan said…
@Ummi Shira (AshAnas) Since shira ibu menyusu buat aliff yg bam bam tu... disarankan mengambil lecithin & ESP. nnti shira email alin yer (azlin.mohdatan@gmail.com)