Skip to main content

Pengedar Shaklee Shah Alam, Bukit Jelutong, Putra Height, USJ

Yes, saya adalah pengedar sah Shaklee di Shah Alam, Bukit Jelutong, Putra Height, USJ (tetapi tidak terhad disini, kerana hampir 90% customer saya adalah mereka dari alam maya, yang mana penghantaran brg2 adalah melalui Poslaju/GDex/Nationwide ke seluruh malaysia).

Dan blog ini adalah tempat saya berkongsi ttg perjalanan penyusuan anak-anak, menjana keibupaan hebat dan anak pintar serta tentang kesihatan dan kecantikan khas utk semua.. Alhamdulillah thank you Allah kerana masih dipanjangkan usia & diberi kesempatan untuk terus berkongsi... Dengan berkongsi ia juga merupakan satu sedekah...
Tahukah anda Sedekah...
  • Mengundang rezeki
  • menolak bala
  • menyembuhkan penyakit
  • memanjangkan umur
Ali bin Abu Talib pernah berkata, "Pancinglah rezeki dengan bersedekah"
Nabi Muhammad pula pernah berkata, "segeralah bersedekah kerana bala tidak pernah mendahului sedekah".... 
Nabi juga menganjurkan sedekah dengan berkata, " Ubatilah penyakitmu dengan sedekah" dan "Perbanyakkan sedekah kerana ia dapat memanjangkan umur...
Setiap ujian yang datang, sentiasa semat dlm hati... jgn mengeluh.. istigfar banyak2.. setiap yg jadi adalah kifarah utk dosa2 yg lepas atau paling tidak pun, ianya peluang utk merebut pahala dan meningkatkan iman.. Bykkan beristigfar...kita adalah hambaNya, kita layak diuji...

Pesanan anda akan sampai ke pintu rumah/pejabat anda dalam masa 1-2hari bekerja melalui Poslaju/GDex/Nationwide dgn syarat anda membuat pesanan sebelum pukul 1 ptg. Anda boleh emel/ sms/ Whats app saya utk membuat pesanan. 


Apa yang anda perlu tahu,selagi anda membeli dari saya. InsyaAllah saya akan berikan panduan cara makan dan konsultasi percuma berterusan... insyaAllah.

For latest info, klik LIKE page SuperMak Shoppe dan menangi hadiah menarik sepanjang Sept 2011.



Comments