16
Ya Allah, skarang ni semakin pandai Damia & adik  Dzakirah bermain bersama-sama. Kekadang naik takut plak momma tengok cara Damia bergurau dengan lil Dzakirah. Damia sekarang dah pandai nak angkat or dukung adiknya tuh. Kalo tak pun ditarik nya tangan adik dia nak ajak jalan-jalan. 

 Best buddies @ home 
Suka gambar ni sesangat. 
Momma sayang kalian !!! mmmmuuuahhhsssss...

kekadang melawan gak si Dzakirah tuh dengan kakak nya

Si adik plak layan jer aksi kakak kecayangan dia tuh... kekadang gelak berdekah-dekah, klakor plak momma tengok. Tapi ada gak meraung menangis. Takut plak momma dibuatnya. Terbaru Damia seronok-seronok lompat atas kerusi dicampaknya CD kebawah terkena lil Dzakirah... calar gak ler pipi lil Dzakirah. Momma tau kakak Damia tak sengaja tapi bila momma tegur dengar la sayang... sian adik. Tau plak dia mintak maaf sambil kiss & hug adik Dzakirah.

 Pandangan lil Dzakirah.. cam nak mintak tolong pun ada kan?

 Kasih sayang kakak Damia dengan adik Dzakirah sangat terserlah tau!

Post a Comment

Cery said... October 8, 2010 at 12:44 PM

wah...suker betul si damia ada kwn guling2 ye..comel betul

~ As ~ said... October 8, 2010 at 1:52 PM

rambut kerinting tu yg tah tahan tgk tu...hahaha

puterihannan said... October 8, 2010 at 2:59 PM

sampaikan cubitan manja kat pipi lil damia n dzakirah ek... :D

Ummi Salsabila said... October 8, 2010 at 5:50 PM

sygnya kat adik dia.
bestkan mia...ada adik.ada kawan nak main skang.:)

Qistina said... October 9, 2010 at 4:25 PM

jemput join 1st GA saya yer...

http://ummieayahqistina.blogspot.com/2010/10/1st-year-give-away-qistina.html

terima kasih

♥cutebabygirl♥ said... October 10, 2010 at 1:51 AM

comelnyeeee!
rase nak picit2! hikhik

kakyong said... October 10, 2010 at 9:59 PM

memang sweet... tunggu few mths lagi.. lagi mcm2 aksi, sbb lil zakiah dah boleh berdiri... ;)

rose --{@ ibuRafiq @}-- said... October 11, 2010 at 8:13 AM

alor..cutenye

nak wat adik utk rafiq lak plak..wekkekekekek

Momma Mia said... October 12, 2010 at 8:00 AM

@ cery - a'ah cery. pantang adik menyusu lagi syok dia kacau.

Momma Mia said... October 12, 2010 at 8:00 AM

@ As - haha.. semua pun ckp gitu la As. geram kan. Tak sure la nk kata ikut gen sape...

Momma Mia said... October 12, 2010 at 8:01 AM

@ puterihnnan - hehe. done dear!

Momma Mia said... October 12, 2010 at 8:01 AM

@ US - a'ah la us. rasa kalo damia pandai ckp mesti dia pun kata gitu :)

Momma Mia said... October 12, 2010 at 8:02 AM

@ Qistina - tq invite kami. kami dah join.

Momma Mia said... October 12, 2010 at 8:02 AM

@ cutebaby girl - hehe sila2 cubit asal jgn lebab ek sis.

Momma Mia said... October 12, 2010 at 8:03 AM

@ kak yong - alahai tak sabar rasanya kak yong.. setiap kali mereka buat benda baru terasa cepat plak masa berlalu

Momma Mia said... October 12, 2010 at 8:04 AM

@ rose - huhu cepat rose. kasi rafiq adik. fuh fuh fuh... mesti rafiq seronok

 
Top