Skip to main content

Anak pukulan Shaklee, baru nak masuk 3 bulan tapi berat almost mencecah 8kg


Berminat mencuba ESP?
Harga bukan ahli RM150... 
tapi untuk mendapat harga istimewa, sila sms Alin di talian 019-2681709
atau emailkan kepada azlin.mohdatan[@]gmail.com

ESP

Membekalkan tenaga berkekalan dengan protein berasaskan tumbuhan yang berkualiti tinggi
 
Kandungan rendah lemak bukan GMO (Genetically Modified Organism) iaitu tidak merubah kandungan genetik organismanya, dan lengkap dengan protein yang mengandungi sembilan asid amino penting ini sesuai untuk seisi keluarga. Bagi setiap satu hidangan Energizing Soy Protein Shaklee memberikan kandungan 14 gram soya protein yang diperlukan oleh hati yang sihat. 

Tahukah Anda?
Indeks glisemik menempatkan kedudukan karbohidrat berdasarkan impaknya terhadap paras gula dalam darah. Karbohidrat yang memecah dengan cepat mempunyai indeks glisemik (G.I.) yang tertinggi manakala karbohidrat dengan G.I. yang rendah pula memecahkan gula dengan perlahan-lahan sambil membebaskan glukos ke dalam sistem badan anda. Mengekalkan paras gula dalam darah yang rendah amatlah penting dalam pengurangan berat badan dan penjagaan kesihatan dalam jangkamasa panjang.

Perbezaan Shaklee

Sesetengah protein soya diproses dengan alkohol. Cara pemprosesan ini bukan sahaja menghilangkan isoflavon yang bermanfaat, malah membentuk kontaminasi bersilang dengan bahan-bahan kimia yang digunakan dalam pemprosesan. Energizing Soy Protein dicuci dengan air untuk mengekalkan isoflavon genistin dan daidzin yang kritikal demi membekalkan anda dengan keseluruhan kebaikan soya.

Shaklee Menggunakan Protein Soya Bukan-GMO
Shaklee menggunakan proses pensijilan tersendiri yang dikenali Identity Preserved Program (IPP). Program ini memastikan kacang soya kita bebas daripada pendedahan perubahan genetik. Daripada benih sehingga penyimpanannya, anda boleh yakin dengan komitmen kami dalam penggunaan ramuan-ramuan yang semulajadi dan berkualiti.

sumber : http://www.shaklee.com.my

** TIPS Resepi bancuh ESP boleh refer SINI

Saya menyediakan pek mini kepada mereka yang mempunyai kekangan untuk membeli vitamin. Namun anda perlulah menghantar email kepada saya di azlin.mohdatan[@]gmail.com dan boleh juga sms kepada saya di 019-2682709 untuk mendapatkannya. Walaubagaimanapun  semua tawaran dan pek kecil ini hanya boleh di dapati secara esklusif dari saya dan jaringan saya iaitu Euphoria GBS. Ia TIDAK di tawarkan/ di jual / di sediakan oleh mana-mana cawangan Shaklee di Malaysia.  Sebarang penolakan dari Shaklee (M) tidak menjadi tanggungjawab kami.


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.  

Comments

eima said…
tak obes ke cam tu ??
alinalan said…
@ Eima - Baby yg menyusu dengan susu ibu sepenuhnya tak akan obes.