Skip to main content

Jom Membeli sambil Beramal - Semoga hidup anda lebih diberkati ~ Amin!



FAMEkids, adalah sebuah kumpulan sokongan untuk anak-anak Istimewa yang diterajui oleh ibu-ibu hebat seperti MommyLyna dan Watie. Ibu-ibu kuat ini mahu berkongsi dgn ibu-ibu lain yang menghadapi situasi seperti mereka untuk menjadi lebih kuat dan berpegang kepada motto “you are not alone”!!


FAMEkids berpusat di Puchong, Selangor secara aktif melakukan perbincangan dan aktiviti di online untuk mempromosikan kepada orang ramai tentang anak-anak istimewa FAMEkids. Jika anda punyer anak-anak istimewa, ayuh bergabung dengan mendaftar dalam keahlian FAMEkids dan jika anda tidak, tunjukkan sokongan anda dengan meletakkan badge FAMEkids 'di laman anda dan LIKE Page FAMEkids di FaceBook. Kami sekeluarga menyokong FAMEkids!! Anda bila lagi??

Badge FAMEkids

Untuk maklumat lanjut boleh layari :
Blog FAMEkids : http://famekids.net/
Fanpage : http://www.facebook.com/famekids

Jadi, marilah bersama-sama kita membantu anak-anak istimewa ini. Bagi setiap pembelian Shaklee Budget Pack dari mommaMia (sepanjang June 2011), RM 1 akan didermakan kepada FAMEKids. Semoga dengan sumbangan anda dapat membantu anak-anak istimewa ini membesar serta mendapat pendidikan yang sewajarnya. Semoga usaha anda diberkati oleh Allah  ~ InsyaAllah.

Jom lihat Promo Fantas-the-best June 2011? Berbaloi-baloi....
 

Comments